mandag den 12. maj 2014

Bogmærke og et lille lam.

Jeg har fået hentet den krukke jeg malede hos Creative Space i slutningen af april.



Den er faktisk blevet ret okay. Jeg er glad for den relative skarpe kant til den hvide del uden på.

Faktisk hentede jeg den sidste mandag, men ugen var lidt hektisk med seminar torsdag og fredag, knipling fredag og uld festival i weekenden (og København igen i dag).

Søndag var vi forbi med første del af konfirmationsgaven til Kathrine. Hun skal nemlig have et kniplet bogmærke til salmebogen og det er jo sjovest hvis man har det med i kirken. Da hun har fået det kan jeg jo godt ligge billedet på.


Jeg synes det er en fin konfirmand ting.

Endelig er jeg godt i gang med Tusindfryds lam - den opskrift er ikke for nybegyndere eller måske er den. Den er ikke altid helt logisk. 


Det var en speciel følelse at hækle kroppen mens den var syet på hovedet. Men hey min samle fobi kommer måske ikke i spil, for her samles undervejs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar