søndag den 18. januar 2015

Arbejde, arbejde, træning og arbejde

Temaet var det samme sidste weekend, lange arbejdsdage gør at jeg ikke får lavet så meget kreativt. Lidt er det dog blevet til.

Ponyen er blevet samlet og mangler nu blot øjne og totem.


Den bliver vist en lille Rainbow Dash med de farver.


Mit arbejdsbord på værelset agere mere computer bord end nørde bord. Men når man nu sidder og kigger på "Arbejder vent venligst" eller tænker, så er det praktisk at der ligger lidt der kan arbejdes med. Så det blev da til 4 kugler her i dag.


Jeg var igen to dage i København og havde håbet på at kunne nørde og slappe lidt af i toget. Men nogen - vi skal ikke nævne navne, var skyld i at jeg måtte teste hele vejen hjem, så kom ikke længere med regnbuen.


Den er trukket lidt skævt, men kan nok rettes op.

Nu står den på hygge, hækling af øjne til hesten og en sangfugl. Men det er nok godt at torsdag står på fuld nørd. Broderikursus i Skals og knipling i Horsens. Glæder mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar