søndag den 4. januar 2015

Den sidste snert af jul.

Dagen i dag er brugt på at arbejde med halv færdige ting og været i den gamle by.

Jeg arbejder stadige på den blå dinosaurus, der er hæklet ryg og klør, så den er snart færdig.


Desuden har jeg brugt aften på at sætte snor i klikkugler. Jeg vidste ikke helt hvordan jeg ville gøres det, men da jeg arbejde på mors pakkekalender fandt jeg løsningen, og nu er der snor i alle de kugler jeg har lavet.


Løsningen var at binde knude på snor og lade den gå ud af et hjørne, inden man bukkede siderne og låste kuglen


Har også fået en prøve fra store strikke søndag sidste år lavet færdig og hæftet ender. Da det er gobelinstrik er der MANGE ender.


Endelig var i Den gamle by og se udstillingen om DRs julekalendere. Der var kostumer fra nogle af mine ynglingskalendere. Tidsrejsens model var der (resten så jeg jo i København)


Pagten var der.



Absolons hemmelighed.



Og en absolut yngling Nissebanden i Grønland.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar