onsdag den 16. december 2015

Jul - gaver og projekter

Nu er det snart jul bare vi når det hele.

Første søndag i advent var vi på Gl. Estrup til julemarked. Her var der en aktivitet hvor man kunne lave gelelys, med en masse sjove ting. Gad vide om jeg nænner at brænde det.


 Kom jul, kom sne, kom gaver.

I dag har jeg modtaget min nissegave. Jeg er med i en patchwork nisseleg. Hvor man sender en gave og modtager en. Jeg har sendt min i går, og i dag fik jeg min. En pakke til at lave julekugler af - ej hvor jeg glæder mig til at kunne lave dem.


 Der er også kommet andre småting i form af gaver i huset. Mest lækre spiselige ting.


Jeg får også lavet lidt, men har travlt med jule ting. Men hjertet fra kurset er blevet færdigt, ser det ikke varmt ud?


Min lille nålebindingsskål er også blevet færdig.



Af første forsøg er den vel okay.

Nå mere jul resten af ugen julefrokost, julemarked, julegave - forsæt selv med ord der begynder med jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar