onsdag den 23. december 2015

København ved juletid

Nu er jeg klar til julen eller næsten dejen til honninghjerter ligger stadig i køleskabet, hmm de er nok ok i januar også. De sidste gaver er lavet, alt er pakket ind, de fleste er afleveret, kattene er vaccineret, jeg har vundet i "knas og quiz" og den årlige tur til København gik godt, nu er vi klar til i morgen.

I København blev der brugt tid i Tivoli, på nationalmuseet, på julemarkeder og i Creative Space. Det sidste sted fik jeg malet lidt - en juletræs lanterne og et sødt rensdyr.



Stakkels rensdyr, det har fået lyskæder rundt om geviret.

Der blev også tid til en kop.


Glæder mig til de bliver færdige. Vi hentede min lille kop fra sidst.


Vi havde en god tur, shoppede mere end vi plejer var lidt bagefter med køb af julegaver. Boede på et fint lille hotel tæt på Kongenshave.

Fin udsigt fra værelset.


Har også fået lavet lidt julepynt i år, vi passede Ida i torsdags mens forældre var inde og se Star Wars, resultat ca. 10 meter guirlande.


God jul til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar