tirsdag den 12. januar 2016

Lille blå bamse

I sommerhuset da jeg havde glemt alt ting, fik jeg lavet de fleste dele til en lille bamse færdig og da vi kom hjem fik jeg samlet bamsen.

Det er sin sag at fylde kroppen med uld og granulat når den ikke er større. Her ligger den klar til syning af ryggen.


Nu er der en bamse krop.


Nu kommer det jeg er dårligst til, nemlig øjne, øre og næse - det sidste finish.

Først skal øjne monteres - her med hvidt potestof under til effekt.


Så sys næsen. Så kommer opgaven med at placere ørerne. Bamsen får meget forskelligt udtryk alt efter hvor de anbringes. Her er de anbragt på to forskellige positionerfor at hvilken der var bedst.


Jeg valgte den høje placering og fik monteret ørerne. Så fik bamsen en fin sløjfe og så er den done.


Nu er den ved at tage mod til at flytte ind på hylden med de andre bamser, men indtil både den og jeg er klar er den et "projekt"

Du kan finde dit eget kit her til dit eget "projekt"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar