mandag den 4. januar 2016

Om at glemme ting

Vi var i sommerhus i weekenden, pakningen var blevet lidt kaotisk, så ikke alt kom med. Efter at jeg har færdig gjort min mors Kay Bojesen abe.


Så ville jeg i gang med den til min bror, men der skal hæftes ender kort efter start på arme og ben og jeg havde glemt nåle.  Nåle er svært at finde i et sommerhus område nytårsdag.

Nå men så kunne jeg jo færdig gøre min lille bamse. Men jeg havde glemt fladtangen hjemme. Nå men fik lavet alle delene.


Nå anyway lørdag fandt vi nåle, men ikke fladtangen. Så bamsen kunne ikke komme videre.

Jeg fik dog lavet lidt andet. Jeg fik riet de første stykker op til puder til sommer huset.
Dette er bagsiden.


Dette er forsiden.


Bagsiden og de blå kanter skal frihåndsquiltes mens der skal syes et motiv på midterfeltet på forstykket.

Der blev også fyldt puder til iPad/tablets/bøger og de mindre til telefon og lignede.


En del af dem blev lavet helt færdige. Så i bund og grund en god weekend men nej hvor det blæste.


Nå ja og nu er der nåle i sommerhuset - overvejer om det også skal have en fladtang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar