lørdag den 9. januar 2016

Stjerner, stjerner, stjerner

Før jul så jeg på nettet nogle fine buttede stjerner i glimmer stjernestrimler, og selvom jeg havde lovet mig selv ikke at købe flere stjerne strimler ind, ja så endteder alligevel en pakke (eller 8), med de her glimmer og lakstrimler i.

Det er så blevet til en del af de buttede stjerner. Opskriften til dem finder du her.


Der går halvanden stjernestrimmel til en sådan stjerne. 

Hvis du i stedet for bare at trække over når du laver spidsen, så folder trekanter får man en lidt anderledes stjerne.


Når jeg nu var i gang med stjernestrimler så kunne jeg jo lige flette en eller et par stykker med 12 strimler. 


Opskriften til dem findes her.

Og så var der lige en strimmel til overs til en lykkestjerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar