lørdag den 21. februar 2015

Dåseringe

Selvom jeg et par gange i morges overvejede at blive i min seng, så kom jeg op, for jeg skulle jo på kursus i at lave noget med dåseringe. 

Som så ofte før ender jeg med at lave noget helt andet end det jeg regner med. Men en sjov skål af kabel strips og dåseringe blev dagens første opgave. Jeg løb dog tør for røde strips, men har arbejdet videre da jeg kom hjem (klippede faktisk det af jeg havde lavet, da de andre strips havde en anden rød nuance).


Har ikke fået klippede strips ender af, så den ligner lidt et pindsvin.


Ringene fra Red Bull har en tyr på, og har derfor kun et hul. Så dem ville jeg gerne se om jeg kunne bruge til noget, regner med at lave en lille taske. Jeg er begyndt, men er løbet tør for ringe, så husk lige at gemme dem til mig, hvis du drikker Red Bull.


Endelig faldt jeg for en taske der var flettet med skind og satinsnor. Hmm jeg havde jo noget farvede skind med. Så den startede jeg på, men glemte at klippe forstykke, så det må jeg gøre i morgen.


Men tror den bliver fed.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar