onsdag den 18. februar 2015

Stille og roligt

Tingene går stille og roligt ikke noget kæmpe stort færdigt, men fremskridt på flere fronter.

Elefanterne er farvet og klar til videre forarbejdning. Grøn, gul, lilla, lyserød, rød og sort.


De blå fik farve i aften.


Nu skal de have mønster, skind og sys, og jeg har stadig mærker på tommelfingeren efter klipning i lørdags.

Elefanter er dog svære at have med i toget og bilen. Så der er også gang i broderiet og hardanger syningen.

Jeg har fået lavet bagstykke til den lille prøve.


Jeg har også lavet til tre saksevedhæng.


Endelig har jeg efter store strikke søndag købt mig fattig i garn. Jeg glæder mig til at komme til at lege med det. Især det med rustfrit stål i.


Det må der kunne laves noget sjovt med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar