søndag den 1. februar 2015

Lidt forsinket opslag

Før jeg kørte til Ballerup i onsdags var der taget billeder og jeg var klar til at skrive blog,og jeg havde en lang togtur. Men var så træt jeg sov over, og om aften måtte jeg skrive indlæg til valg til NRGI's repræsentantskab. Og ellers har det heddet arbejde arbejde og arbejde denne uge. Men nu skal det være.

Mit broderi fra Skals er monteret i en notesbog. Den blev fin synes jeg.


Jeg har også fået en hækleprøve færdig fra store strikke søndag sidste år.


Endelig påvirker mine projekter mine samtaler, og lige nu har jeg været i gang med mit knipleprojekt, som er et midterstykke til en dåbskjole. Billedet er ikke det bedste, men det viser alle de pinde jeg har gang i.


Der er omkring 250-300 pinde, så der er noget at holde styr på. Der er også mange nåle, men er da kommet et stykke vej.


Men nu er det søndag og sengetid, en ny uge truer. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar